Personeels-beleid

Een goed personeelsbeleid is essentieel voor het beheersen van alle relevante HR-zaken. Door een goed beleid houdt u het zicht op de medewerkers, de uit te voeren taken die door wet- en regelgeving verplicht zijn en op de investeringen of besparingen met betrekking tot uw personeel.

Wilt u het HR beleid in uw organisatie implementeren of optimaliseren, maar heeft u zelf de kennis (nog) niet in huis, dan schakelt u LEV in als externe HR specialist. Wij zorgen voor een stevige basis en gedegen en continue kennisoverdracht waarmee uw (nieuwe) personeelsfunctionaris verder kan bouwen. 

* HR beleid * Personeelsbeleid * Verzuimbeleid * Preventiebeleid * Reorganisatie * Outplacement * Administratie * Dossier * Wet Werk en Zekerheid * Ziektewet *

Wilt u meer weten? Bel ons voor een afspraak of vul onderstaand contactformulier in.
Uiteraard is dit volledig vrijblijvend!

Velden met een * zijn verplicht.
 Personeels-beleid